Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

fredag 19. august 2016

Slavekrapylet fra Nord på besøk

Ja så var krapylet på besøk igjen. Var noen år siden han var her da sammen med en annen domina.
Denne gangen skulle jeg ta over roret og styre han.

Vi har holdt kontakt over tid så jeg hadde en viss mening om hva slaven ønsket, samtidig som det ikke er det samme som når en er i samme rom.

Først satt vi og snakket litt sammen før jeg ba slaven om å kle helt av seg. Beordret han inn på soverommet og ba han legge seg på magen i sengen.

Bandt han i hver stolpe av sengen og lot han få ligge en god stund slik. Var innom for å sjekke at alt sto bra til. Siden slaven lå der med baken opp var det jo passende og gi han den spanken han fortjente.
slavebaken ble god og rød og ikke minst varm. Fine striper ble det også.

Etter en stund ba jeg slaven om å snu seg på ryggen og bandt han igjen i hver stolpe.
Satte noen gode klyper på brøstene noe han ga klar uttrykk for at han likte. Var ikke så vanskelig å se heller for kuken sto stiv og klar.
Så satte jeg et stativ med klypene sånn at de fikk dradd vortene skikkelig opp. Stativet bandt jeg til nedre del av senga.

Stadig var jeg og dro i tauet som holdt det oppe, sånn at han kunne kjenne klypene skikkelig godt.

Videre var det kuken sin tur, fikk satt klypene på pungen der også med stativet og dro skikkelig til. Samtidig tok jeg 4 kanyler og kjørte igjennom huden i pungen.


Kuken fikk dradd seg skikkelig og fant frem en sprøyte som jeg fylte med tigerbalsam og sprøytet inn foran forhuden. Videre bandt jeg magic wanden min inntil kuken og lot den gå mens jeg gikk inn i stua. Lot slaven få ligge litt mens vibben jobbet.

Så hørte jeg at det nærmet seg utløsning og slaven kom virkelig. Etterpå fikk han beskjed om å gå i dusjen og rydde redskapen tilbake til skapet.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar