Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

onsdag 21. september 2016

Høsten er på det varmeste

Ja denne høsten har vært varm. Ikke bare ute men også inne. Fitta mi har vært kronisk våt siden wetlovers kom. Er så heldig at han er hyppig på besøk for tiden.

Fredagen bestemte vi oss for en skikkelig tømme dag. Nå skulle det fistes både foran og bak.
Det er utrolig hva en får inn av vann og hvor mange ganger som må til for å bli skikkelig tømt.
Tror jeg var oppi 8 runder jeg før jeg synes det var bra.
Wetlovers var flink til å hjelpe til og smurte meg godt bak så jeg ikke skulle bli helt uttørket bak. Noe en fort blir når en lar seg skylle med vann.

Videre gikk turen på soverommet der resten av utstyret er. Denne gangen var det jeg som skulle få kjørt meg først. Øyebind ble satt på og bena ble bundet godt opp mot taket. Der lå jeg våt og ikkn e lite kåt.
Hørte wetlovers romsterte rundt etter ting han ville bruke, deilig å bare høre lyden og ikke se hva det er.
Så kjente jeg en finger , to fingre , tre fingre tøye og sirkulere i baken min. Gud så godt. Kjente at han hadde tatt rikelig med glidemiddel, slik at fingrene gled lett inn.
Skulle ikke mye til før første lading av sprutorgasmen kom, og det kom og kom og kom.
Vet ikke hvor mange ganger, men underlaget jeg lå på var kliss vått og jeg var våt langt oppover ryggen.
Videre ble jeg slikket til ytterligere mange orgasmer og wetlovers fikk leske seg med mine spurtorgasmer.
En kunne bare gi på når en visste en hadde tømt seg, og en kunne bare presse på når orgasmene kom.

Etterpå var det en liten pause før det var wetlovers sin tur. Han ble lagt i sengen, bena godt bundet og fikk jekka senga så høyt jeg kunne slik at hullet var akkurat i passe høyde.
Fikk tredd på meg hansker og var klar til å starte. Masse fistekrem ble brukt og fingrene mine bare gled rett inn. Tror slaven likte det godt der han lå og onanerte meg jeg tøyde baken godt.
En stund siden jeg hadde fistet slaven så jeg var spent på om jeg fikk hele hånden inn.
Og jo da, den gled glatt inn. Måtte holde på handsken så den ikke ble med inn. Hadde jo ikke gjort noe, måtte jo bare få gravd den ut igjen.
Slaven lå og nøyt og fikk en god orgasme.
Dette må vi bare gjøre igjen. Har hørt det skal være bra å få tømt seg inni mellom.

Ellers har jeg våknet med morraknull når slaven har vært her. Det er jo bare så deilig.
Litt pustekontroll har det også blitt. Vi kjenner hverandre så godt at vi bytter litt på rollene, selv om vi ikke helt er der med å kommandre og styre. Er mer bondage vi begge liker.

Nå er det bare en uke til, så er wetlovers tilbake. Og denne gangen skal vi møte Zirrah også og Master Wheeli.
Vi skal ha en setting sammen noe jeg gleder meg veldig til.
Har gitt wetlovers klar bekjed om hvordan reglene er, så jeg får nok binde han fast i en stol, mens han ser på Zirrah blir styrt av meg. Morro blir det...

Ja, også har jeg fått bestilt noe veldig morsomt på nett. Det skal bli moro å bruke på slavene mine.

4 kommentarer:

  1. Mhmm lett å drømme seg inn i scenarioet her....godt beskrevet:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker for det r-a-e. Koselig å ha lesere som kommenterer. Kommer snart mere stoff nå. Sexslaven min har fått i oppgave å skrive noen ord om siden opplevelser her.

      Slett
  2. Dette blir bare mer og mer heftig! Dere går nok en varm vinter i møte også.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det skal være sikkert. Tror ikke jeg kommer til å fryse å mye.

      Slett