Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

tirsdag 29. november 2016

Wetlovers ord

Nu vill jag skriva om när träffade miss Pain sist.
När jag kom på torsdagen tog det inte lång tid för innan vi starta. Då tog jag henne bakifrån och då kom hon hela tiden.    
Fredag körte jag mye med Miss Pain Körte in 2 fingrer i gumpen o tummen i fitta o gned tummen o fingrerne mot varandra.
O som hon kom det var hela tiden.

Lördag så rulla Miss Pain in meg i plast o hade ingen chans o komma loss. Jag fick en behandling som heter duga kateter i kuken o Miss Pain runket meg så jag kom mye.

På morgonen tog jag henne i sängen i röven så det gick flera gånger för Miss Pain. Holdt på länge så det gick för henne många gånger.  Sen innan jag skulle åka tog jag henne på sofan. Tog henne hårt o höll för hennes mun o näsa, vet att detta gör att det smeller till, hon  kom många gånger.
Sen var det dags för mig att ge mig iväg eter en härlig helg.
Hälsen Wetlovers.    

3 kommentarer:

  1. Jøss, dere har det travelt i helgene altså! Herlig lesning er det, og håper å fortsette å følge dere her inne lenge.

    SvarSlett
  2. Og hvem vet, kanskje vi kan møtes en gang igjen for å ha det hyggelig sammen?

    SvarSlett
  3. Du er fantastisk heldig wetlover. Jeg håper en dag jeg vil kunne oppleve noe lignende.
    Mvh Buttleren

    SvarSlett