Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

søndag 18. desember 2016

Ass fuck

Ja da er det snart jul da folkens. Har igjen vært heldig og hatt besøk av wetlovers med hans deilige kuk. Det ble en deilig helg med masse deilig våte knull. 
Vi tømte oss godt begge to, slik at vi var klare for både fist og knull bak.
Ja selv i baken fikk jeg orgasmer og kom flere ganger. 

Som dere kan høre her på film.
Er forresten første video som jeg har lagt ut av meg selv.
Håper dere kan nyte den som jeg gjør.

Var ikke bare jeg som fikk kjørt meg i helgen. Selvfølgelig fikk wetlovers sin behandling også.
Han ble fistet med begge hender og det var godt og romslig kan en si. Det gikk for han også bak.
Det er så utrolig deilig lyd når det går for en. Skikkelig surklelyd.



En halv meter buttplug. Glir lett inn i baken til wetlovers.

8 kommentarer:

  1. Og dere fortsetter like hektisk rett inn i juleferien. Heldige og flinke er dere! Og så flott for oss å følge med på.

    SvarSlett
  2. En fantastisk spennende setting. Dette er noe jeg kunne tenke meg med stor glede. Mitt hull er klart for Miss når det måtte passe.
    Hilsen buttleren

    SvarSlett
  3. Da er jeg endelig inne med eget nick her.
    Jeg vil bare gjenta meg selv. Takk for en flott blogg du har Miss. Jeg håper jeg etter hvert kan få delta i noen av dine fantastiske aktiviteter. Denne siste er helt herlig.

    SvarSlett
  4. hej nu har jag varit så många gånger hos Miss Pain och det är alltid lika underbart det kommer att bli många år till vi gör saker med varandra som gör att man är i sjunde himlen
    Hälsningar från Wetlovers

    SvarSlett
    Svar
    1. Nå var du flink wetlovers. Ja vi har og har hatt en flott reise med masse ulike bdsm. For ikke å snakke om sex,en vi har sammen.
      Stadig dukker det opp nye ting vi har lyst å prøve eller kommer over. Ikke få ganger du har blitt overrasket over hva vi får til.
      Kjempe gla i deg wetlovers. Ha en riktig god jul.

      Slett
  5. Hei Miss pain jeg er en slave som søker opplæring, gjerne sammen med en annen slave som vil knulle meg. Lover å bli en lydig slave.

    John56

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja vi får se om det er noen av mine slaver som melder seg til å ta deg et tak.

      Slett
  6. Godt nyttår! Glemte å se på videoen sist jeg var inne, den er jo megaherlig! Vi tåler absolutt å se flere videoer av deg Miss! Håper vi ses snart i det nye året.

    SvarSlett