Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

torsdag 9. mars 2017

Massasje fått av Buttleren

Må bare få takke buttleren for en nydelig oljemassasje i går.
Han var kjapp til å tilby meg massasje og det var noe kroppen trengte kjente jeg.

Var så nydelig å kjenne olja bare renne nedover ryggen og over baken, ben og brøst.
Varme hender som gle glatt nedover kurvene på kroppen.


Blir nok ikke første gangen Buttleren må komme for å gi meg erotisk massasje.
Ser frem til det.
Får huke av noen datoer i boka mi.

Ha en fin helg folkens.

3 kommentarer:

  1. Takk for at du ga meg tillit. Jeg kommer mer enn gjerne tilbake

    SvarSlett
  2. Ja dette var vel en av dine roligere dager. Når ikke Wetlovers er der, så kaller du inn reservestyrkene til å forberede kroppen på neste runde, du er bare herlig!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var godt sagt Eddie. Wetlovers har vært her i helgen, så da trenger Miss ny massasje. Tar på dette ;)

      Slett