Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

mandag 3. april 2017

Litt vemodig er det.

Ja nå er den faste treffe med sexslaven over for denne gang. Selvsagt skal vi møtes mange ganger til, men ikke slik det har vært det siste halve året. Har jo nesten vært bortskjemt med å ha han her så ofte.

Nå blir det nok mer når det måtte passe seg sånn. Vi har jo noe på gang og håper det kan høste litt sånn at vi kan treffes gjenvlig.

Samtidig har det gått litt utover mine andre slaver, så jeg håper jeg kan få tatt igjen litt der.

Denne helgen som har vært nå har nok en gang vært en meget våt helg.
Føler nesten det blir for dumt å skrive om mine sprutorgasmer, men fy faen det går for en.
Høres nesten ut som en bruker sånn pumpe til å åpne opp kloaken.
Den lyden det blir, swuppps surkle surkle.

Starta med første dagen. Hadde lagt ut underlag som vanlig, men det var tydelig ikke nok.
Hele senga måtte skiftes og luftes og vaskes.
Ble noen maskiner den dagen.
Slaven er meget fornøyd tror jeg når det går for meg både i fitta og bak.
Noen ganger er det som å sette på krana og at jeg ikke klarer å skru den igjen.
Himmels deilig. Det iler i hele ryggerader og kribler langt ut i tærne og opp til issen.
Små rykkninger brer seg over hele kroppen.

Fikk spruta litt i munnen til slaven også , der han lå og slikket meg mens jeg sto over han.

Kort og godt en herlig weekend.

Ser frem til ny uke og nye muligheter ;)

2 kommentarer:

  1. En deilig setting Miss. Jeg håper du vil bruke meg på samme måte en dag.

    SvarSlett
  2. Her er en deilig beskrivelse av en heftig week-end. Mange pirrende ingredienser og mye fukt. Jeg elsker spesielt kombinasjoner der dere drikker hverandres safter. Keep up the good work. Jeg drømmer om slike settinger. Raxo

    SvarSlett