Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

mandag 15. mai 2017

Stearinaften med Zirrah

 Fint lys fra vinduet på den flotte kroppen til Zirrah
 Her har jeg pakket henne inn i plast mellom to stoler.
Ligger der til fri benyttelse. Heldige meg.


Så skulle det dryppes med stearin. Det ble ikke få lys som ble tent.

 Hele fronten skulle dekkes.

Så var det fitta sin tur.

 Herlig med den blå stripa som renner mellom leppene. Skal si hun merket den.


Må jo leke oss litt også.







Avtrykk. Kan jo bare gjette hvor det er tatt avtrykk fra.

Etter på vanket det litt spank og slaven ble ikke lite kåt av det. Så jeg måtte jo bare la henne få den velfortjente orgasmen. Slikket henne godt også.
Smakte deilig.
Det ble en fin og litt andeles setting.

9 kommentarer:

  1. Takk for en kjempe fin setting Miss :-)
    Det var både vondt og godt og kjenne starinen renne over kroppen min :-) kommer ikke til å glemme denne settingen :-)

    SvarSlett
  2. Herlig og nydelig stearinarbeid på en vakker kropp, og hvilke mengder med stearin.

    Jeg er sikker på at slaven kjente dette godt, men kjenner jeg henne rett likte hun det nok voldsomt også :)

    Nydelige bilder og vakker kunst! :)

    En sann inspiriasjon!

    SvarSlett
  3. Takker for det Master Wheeli. Ja zirrah var kjempe flink.
    Tror hun husker kubbelysene godt særlig det røde. hehe
    Koste meg kjempe mye.

    SvarSlett
  4. Fantastiske bilder! Stor kunst å formidle denne settingen så bra

    SvarSlett
  5. En fornøyelig billedserie. Tusen takk for ar du deler dette. Kreative settinger er bare såå pirrende. Hilsen Raxo

    SvarSlett
  6. Spennende og pirrende bilder miss. Tenk så heldige dere er begge 2 som har hverandre.

    SvarSlett
    Svar
    1. Buttleren: Jeg føler meg veldig heldig som får ha Miss-Pain som Mistress :-) kunne ikke fått en som er bedre enn Miss :-)

      Slett
  7. Skulle ønske jeg ble pakket inn i plast.Åpen underdanig

    SvarSlett
  8. Hvem er du som ønsker det da?
    Sliter med å få logga meg inn på bloggen min da jeg har fått fiksa på pc,n min.
    Kommer tilbake så fort jeg får det til.
    Hilsen Miss Pain.
    ps. Nå er sommerferien over slaver :)

    SvarSlett