Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

mandag 4. desember 2017

Det nærmer seg jul.

For dere som tror at jeg har lagt meg helt i vinterdvale, så har jeg ikke det.
Det er mye som skjer fortiden, så jeg har rett og slett ikke hatt tid til å skrive noe særlig på bloggen.

Har hatt besøk av min sexslave for litt siden og tiden gikk selvfølgelig alt for fort. Det ble masse deilig sex noe jeg har savnet veldig. Ble mindre av bdsm, men det tar vi igjen selvfølgelig.

Er Miss heldig så har jeg han på døra om ikke alt for lenge.
Da har jeg vært fall store planer om deilig bdsm.

Ellers driver Miss og planlegger julen som før. Baker og styrer, har pynta litt rundt. Kanskje litt tidlig, men godt å ha det gjort. Så forsvinner det dessto kjappere bort når jula er ferdig.

Til helgen er det julemarked og det blir første marked uten erotiske pepperkaker, men Miss har laget mye annet godt. I fjor hadde jeg en slave som tok seg av den jobben, men har ikke hatt tid i år.

Godt jeg har stort lager av batterier og at jeg fortsatt er kåt og våt. Det hadde vært bra ille om det ikke var sånn.
Vibben funker godt den når ikke sexslaven er her. Eller jeg får deilig erotisk massasje.

Så får en heller lide litt, så blir det dessto bedre når en har sex.

2 kommentarer:

  1. Det er godt å høre at du fremdeles har mange jern i ilden. Blir fint nå med noen rolige dager i jula. Og jeg er sikker på at du er i full sving igjen på nyåret, og da håper jeg vi ses snart. Ha ei riktig god jul med eller uten BDSM Miss!

    SvarSlett
  2. Alltid hyggelig å lese bloggen her. God Jul. Mats

    SvarSlett