Dette er meg:

* Har opplevd mange av mine fantasier, også dem jeg så som umulig.

* Veldig seksuell person, ikke en dag uten å være kåt


* Veldig hyggelig om du kan skrive kommentarer på det jeg legger ut.
Det gir en mer giv til å skrive mer å legge ut flere bilder/videoer.

Og det blir ikke spor etter deg så lenge du velger Annonym profil
skriv et nick, sånn at jeg kjenner deg igjen.

*********************************************

* Now I'm operating as Miss Pain, after several years as painsub/slave and submissive.

* Have experienced many of my fantasies, even those I didn't think was possible.

* A very sexual person, not one day without being horny.


* Would be nice if you left a comment on my blog while looking around. That turns me on and makes me want to put out more stories and pictures.

lørdag 6. januar 2018

Godt nytt år folkens.

Ja så var denne jula over og ett nytt år har begynt. Jula ble ikke helt som planlagt, men er fornøyd.
Vi feiret julen en uke tidligere pga barnebarn skulle til den andre foreldren som det ofte er i dag. Så da ble det full jul den 16 med mat, kaker og pakker.

Siden det da ikke ble som vanlig på julaften ba jeg Master Wheeli på besøk. Det var kjempe koselig.
Vi koste oss med masse god mat.

Vidre gikk ferden til Riksen får å ta en ryggoperasjon tredje juledag. Det gikk kjempe fint og var på beina dagen etter. Var litt preget en uke etter men nå er formen meget bra.

Ga Master Wheeli tilgang til å leke litt med zerrah etter hennes vilje selvfølgelig. Master er en person hun kjenner godt og er trygg på.
Vet at det ble mange flotte bilder som er verdt å se på. På bloggen Camp Pain.

I dag hadde jeg årets første slave på besøk. Kjekt å kombinere å rydde bort julepynt og med belønning med spank. Og han fikk virkelig spank. Både med flogg, padd og pisk.
Baken hadde mange fine røde striper etter besøket og ser frem til at han kommer igjen neste gang.


2 kommentarer:

  1. Må igjen bare takke for en flott og koselig julaften med deg Miss Pain. Takk også for at jeg "får låne" din slave Zirrah til fotoshoots, og for at Zirrah ønsker seg denne type bilder.

    Ser fram til et flott og godt samarbeid i 2018.

    SvarSlett
  2. Godt nytt år alle sammen! Godt å se at dere er i gang igjen i det nye året. Måtte dere få mange flotte stunder sammen.

    SvarSlett